網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月6日 星期五

楊明:陪莊思明返馬國!楊明同「未來岳母」慶生 __,慶生,楊明,莊思明,

楊明陪莊思明返馬來西亞。藝人楊明近日化身跟得男友,陪女友莊思明(Lisa)飛返家鄉馬來西亞慶祝母親大壽。Lisa做孝順女為媽咪舉辦生日派對,安排美酒、 ...


楊明陪莊思明返馬來西亞。


藝人楊明近日化身跟得男友,陪女友莊思明(Lisa)飛返家鄉馬來西亞慶祝母親大壽。Lisa做孝順女為媽咪舉辦生日派對,安排美酒、壽包仲有乳豬,邀請近15位親朋好友到場,相當熱鬧!不過Lisa透露其實出發冇幾耐就遇到阻滯:「今次返馬來西亞嘅目的,就係陪媽媽慶祝生日,但起飛個日可以話係一波三折!航班可以Delay成7個鐘。(仲要唔係打8號風球喎。)真係無端端喺香港機場一日遊!」


但最終佢哋都順利到達,Lisa話見到媽咪開心就已經足夠:「不過點都好,見到媽咪生日玩得咁開心,咩都係值得!媽咪,生日快樂❤祝你身體健康,每日開開心心!我愛你!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!