掃呢頁CODE去手機

2019年9月29日 星期日

關智斌:被關智斌公開示愛?謝霆鋒竟然話好無聊 __,謝霆鋒,關智斌,

HeHe情係咪要公開喇?藝人關智斌(Kenny)近排同容祖兒(Joey)同經理人霍汶希去日本旅行,點知容祖兒離隊去工作之後,Kenny即同霍汶希會合謝 ...


HeHe情係咪要公開喇?


藝人關智斌(Kenny)近排同容祖兒(Joey)同經理人霍汶希去日本旅行,點知容祖兒離隊去工作之後,Kenny即同霍汶希會合謝霆鋒食飯,而身為大師兄嘅霆鋒更好豪咁埋單請食飯,令Kenny開心到改咗Joey《隆重登場》嘅其中一句歌詞「張單佢負責吧」,仲拍片畀大家睇,但向來都冷靜嘅霆鋒繼續Chok爆,仲話Kenny:「好無聊呀!」


雖然被人話,但Kenny仍然好興奮繼續咁留言:「今天晚宴就由你付帳,#張丹佢負責吧,@yungchoyee 你今晚走寶喇!雖然我平時也文也武話自己靚,不過見到大師兄真係甘拜下風!!!好靚仔呀,好靚仔呀,好靚仔呀,埋單嗰吓更加有型,雖然佢話我無聊,都阻擋唔到我對佢嘅愛!#出返去先#我暈暈哋」而Joey亦有留言指:「我走寶啊!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!