掃呢頁CODE去手機

2019年9月9日 星期一

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】自稱實嘔派 阮兆祥最想做靚仔 __,阮兆祥,

祥仔扮乜似乜,而且仲好搞笑。藝人阮兆祥(祥仔)經常帶歡樂給大家,早前接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》之Brother來了訪問,每逢 ...


祥仔扮乜似乜,而且仲好搞笑。


藝人阮兆祥(祥仔)經常帶歡樂給大家,早前接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》之Brother來了訪問,每逢星期五、六、日更新一集,他跟主持人俞詠文(Angela)玩快問快答環節時,簡直笑到碌地,主持人問他想靚定大隻,他笑言一直行「實偶派」(實嘔),從未靚過和大隻過,故不禁認真思考了兩秒,最後還是揀了想試做靚仔;經常扮邊個似邊個他,被問到鍾意扮肥姐(沈澱霞)還是盧覓雪,他揀肥姐,講完肥姐,祥仔又講Lisa姐(汪明荃),想知祥仔點講,就要留意《閨蜜睡房》喇!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!