掃呢頁CODE去手機

2019年9月7日 星期六

黃智賢:【一箭穿心】再緣前緣 黃智賢力追蔣祖曼 __,蔣祖曼,黃智賢,

黃智賢同蔣祖曼曾喺《鐵探》中合作,不過冇乜同場!藝人黃智賢(Ben)現時正忙於為劉家豪監製的新劇《逆天奇案》拍攝,昨日他就與鄺潔楹、蔣祖曼、朱健鈞等齊 ...


黃智賢同蔣祖曼曾喺《鐵探》中合作,不過冇乜同場!


藝人黃智賢(Ben)現時正忙於為劉家豪監製的新劇《逆天奇案》拍攝,昨日他就與鄺潔楹、蔣祖曼、朱健鈞等齊齊開工。之前Ben拍攝《鐵探》時就要玩攀石,今次亦有新嘗試,就是要學射箭。Ben接受東網獨家訪問時謂:「點解要射箭呢?因為講我遇到律政界女神蔣祖曼,佢喺劇中鍾意射箭,所以我就成日於追求過程中以射箭同佢相遇。上次同佢喺《鐵探》冇乜同場,但今次好多戲份係一齊,希望有新嘅火花,佢都好清新,係一個好好嘅演員,亦都好多謝現場個教練,希望拍出嚟專業啲。」Ben又指不少戲份都是跟陳展鵬合作,二人會合力破案。




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!