網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月11日 星期三

「細龍太」性感彈起唔需要比較 __,

「細龍太」性感彈起唔需要比較

「細龍太」性感彈起唔需要比較網友將陳偉琪與同期出道的曹思詩作比較,陳偉琪表示:「大家發展路向唔同,每個人都有唔同嘅外形同性格,係獨一無二嘅,唔需要去比 ...


網友將陳偉琪與同期出道的曹思詩作比較,陳偉琪表示:「大家發展路向唔同,每個人都有唔同嘅外形同性格,係獨一無二嘅,唔需要去比。做藝人冇得選擇,我初初出嚟拍戲都係拍啲需要性感嘅角色,直至遇到《愛.回家》細龍太呢個角色,先可以令大家留意到我嘅演出。」

Vicky承認當年與Cc曾經不和,近年才成為朋友,兩人有共同喜好:「我同佢都好鍾意曬太陽,佢係一個好陽光嘅女仔,性格好好,身形亦Keep得好好。知道佢簽咗王晶,會拍網絡大電影,希望佢喺另一個範疇有更好發展。」






鍾意就快D Share啦!