掃呢頁CODE去手機

2019年9月28日 星期六

袁偉豪:高人指點!袁偉豪買定靚車出年娶張寶兒 __,張寶兒,袁偉豪,

有新車,出年又娶老婆,Ben仲唔贏晒?!現年38歲的袁偉豪(Ben)與港姐出身、27歲的張寶兒前年合作拍攝無綫旅遊節目《打工捱世界Ⅱ》時一撻即着,拍拖 ...


有新車,出年又娶老婆,Ben仲唔贏晒?!


現年38歲的袁偉豪(Ben)與港姐出身、27歲的張寶兒前年合作拍攝無綫旅遊節目《打工捱世界Ⅱ》時一撻即着,拍拖約兩年來感情穩定,就連他去年經歷喪父之痛,甚為感激女友陪着他振作,一早已認定對方為結婚對象。縱使寶兒出身富貴,父親於禮頓山擁有多個物業,至少有三億身家,但Ben近年已融入張家,並過了未來外父、外母一關,難怪他積極工作,去年成為星馬雙料視帝後身價更三級跳,早已儲下不少老婆本。今年5月,他拍攝寫真集時,還趁機與女友拍攝了一輯Pre-wedding照,卻遲遲未落實婚期。


據知,Ben最近獲得高人指點,表明他與寶兒「唔結就分」,加上又受到即將結婚的老友陳山聰感染,希望盡快組織家庭,逐決定明年把寶兒「私有化」!他又深知曾在英國讀書的女友喜歡歐洲景色,兩人已有共識於外地註冊。最近忙於為婚禮準備的他,日前獨自驅車離開將軍澳寓所,見他駕駛落地約兩個月、價值160多萬港元的Audi名車直駛往銅鑼灣,落車時見記者追訪亦笑笑口打招呼。問到是否特地換新車來接載女友遊車河?他笑說:「間中都有㗎!加上之前嗰架成日壞嘛。(百幾萬好捨得喎!)男仔係玩呢啲玩具㗎」說畢匆匆往會合友人醫肚。


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。


事後,Ben再接受東網訪問,提及動用老婆本買新車,他說:「我舊年都辛苦咗成年,架車都係買份禮物畀自己,喺自己進入人生另一階段之前獎勵吓自己嘛!婚後我都要修心養性,寶兒都好支持我,同我一齊去揀車。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!