網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月16日 星期一

羅仲謙:同張曦雯演情侶 羅仲謙唔畀楊怡探班? __,張曦雯,楊怡,羅仲謙,

唔通驚老婆楊怡呷醋?藝人羅仲謙與張曦雯(Kelly)為劇集《木棘證人》拍外景,兩人在劇中飾演情侶,劇情講述羅仲謙激嬲Kelly再氹回對方,兩人言歸於好 ...


唔通驚老婆楊怡呷醋?


藝人羅仲謙與張曦雯(Kelly)為劇集《木棘證人》拍外景,兩人在劇中飾演情侶,劇情講述羅仲謙激嬲Kelly再氹回對方,兩人言歸於好後拖手仔。Kelly透露她在劇中飾演律師,雖然沒有上庭的戲份,但經常要講道理及鬧人:「同我平時好唔同,所以我都要諗吓點樣鬧人鬧得可愛啲,要平衡番。」


愛錫老婆唔畀探班


兩人今次首度合作,羅仲謙笑指之前被Kelly的酷樣嚇親,但看過她在節目《3日2夜》的表現,就知道Kelly性格樂觀及很健談,大家開工時經常開玩笑。問到太太楊怡可會來探班?對太太愛錫有加的他說:「我想佢留喺屋企,依家天氣咁熱,唔想佢咁辛苦嚟外景探班,開廠嘅話又好夜。」


望跟楊怡合作


Kelly自認是羅仲謙太太楊怡的粉絲,恨與對方合作,但又擔心壓力大。羅仲謙聞言笑謂:「我都想同佢合作,我都好大壓力,不過唔好做情侶,大家畀我抖吓,演敵對都可以。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!