網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月15日 星期日

上阿澤節目 自爆健康危機森美切除口腔色素瘤 __,杜汶澤,森美,阿澤,

森美前晚接受杜汶澤(左)的網台節目訪問,驚爆今年5月發現口腔有色素瘤,之後接受手術切除。互聯網圖片
森美前晚接受杜汶澤(左)的網台節目訪問,驚爆今年5月發現口腔有色素瘤,之後接受手術切除。互聯網圖片現年45歲的森美前晚接受杜汶澤的網台節目《CEO會客 ...


現年45歲的森美前晚接受杜汶澤的網台節目《CEO會客室》訪問,森美提到今年5月時發現口腔有色素瘤,他擔心生癌馬上看醫生,並接受切除手術。森美在節目中驚爆當日發現口腔內有一粒黑色如痣的物體:「初頭冇理,諗住生粒癦冇乜嘢,直到年中搵做牙醫舊同學睇牙,佢見到話『口腔入面好少有痣』,然後畀咗個專科電話我,臨走時佢無端端望住我,我仲記得佢個表情『得閒出嚟見吓面囉……下個禮拜約啲friend出嚟飲嘢』,佢講完我個心即刻怯一怯……」



森美等候報告期間只告知老婆,怕驚動其他家人。資料圖片 森美等候報告期間只告知老婆,怕驚動其他家人。資料圖片
做手術期間森美如常跟拍檔小儀做電台節目。資料圖片

做手術期間森美如常跟拍檔小儀做電台節目。資料圖片

「皮膚癌嘅一種」

森美回家感忐忑不安便上網查看相關資訊:「原來叫色素瘤……色素瘤係皮膚癌嘅一種,亦都比較嚴重,喺口腔出現嘅存活率大約係20%。」面對身體突如其來響起健康警報,森美馬上求醫。

森美昨日被本報問到健康情況,他回覆說:「冇事,過咗喇,都幾個月前。嗰陣未查清楚就驚啲,因為喺口腔入面好少有,後尾查到係良性,不過都驚變惡性,咪割咗,暫時冇後遺症,要繼續check多啲。小手術箒,嗰陣時都照做(電台)節目。」森美提到等化驗報告期間:「嗰陣太太喺英國陪仔會考,我當時淨係同太太講,諗住出咗報告有乜嘢事先同其他人講,唔想爸媽擔心。」

森美在阿澤的網台節目訪問中無所不談,指囝囝赴英國讀書前,對政治有興趣,曾發送電郵給立法會前議員鍾樹根:「囝囝話:『唔係撐佢呀,覺得佢好慘!』咁佢有同情心,我都覺好事。」森美後來還發現兒子與李偲嫣有WhatsApp交流,兩人竟交談政治問題,不過後來囝囝答李偲嫣他是「梁小朋友」,李偲嫣就封鎖了他,森美指父子間政治想法不同。



開咪爆喊認眼淺

森美重提7.21暴力事件翌日電台開咪時爆喊:「我比較眼淺,容易被情緒觸動。希望有一個理性嘅世界、理性嘅社會。」看到抗爭者升級行動,森美說:「我唔係置身當中,我覺得有一樣好緊要嘅,係用公民抗命去作為一個政治嘅手段當中,其實一個好重要嘅目的都係要拉攏,我唔知嗰個抗爭用唔用暴力,或者個暴力用幾多,唔到我講」

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!