網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月2日 星期一

張致恒:簽字結婚!張致恒咀爆老婆:會好好改過 __,張致恒,

恭喜晒!藝人張致恒(Steven)今年7月宣布婚訊,昨晚未婚妻歐燕雯(雯雯)在社交網上載了一對結婚戒指的相片,倒數正式做張太。今早約10時50分,身穿 ...


恭喜晒!


藝人張致恒(Steven)今年7月宣布婚訊,昨晚未婚妻歐燕雯(雯雯)在社交網上載了一對結婚戒指的相片,倒數正式做張太。今早約10時50分,身穿禮服的Steven抱住囝囝,與着白色簡約禮服、外披灰色外套的雯雯乘白色座駕到達律師樓大廈外,跟隨尾後有一名家傭幫手拎住BB車及兩個裝飾汽球,一家三口落車應傳媒要求合照,面露微笑的Steven笑話:「囝囝發緊呆,仲未瞓醒。」但準張太卻面有難色、面燶燶,更拒絕脫下灰色外套合照,接着他們直入大廈上樓去律師樓進行簽字儀式。


呃咗老婆好耐


及後,見着白Tee的張彥博快步入大廈,問到是否做Steven的證婚人?他否認:「我係嚟觀禮。」說畢便搭𨋢上樓。大約11時45分,升呢做人夫的Steven先單拖落樓受訪,其後張太雯雯抱B影全家福,還大晒婚戒,Steven又錫老婆面頰。Steven緊張謂:「尋晚緊張到瞓唔着,囝囝又唔舒服,扭計唔瞓。(啱啱講咗咩愛的宣言?)冇咩,會用行動表達。(有咩承諾?)之前一直都呃咗佢好耐,其實我係上年同雯雯同居。(唔係同April同居?)嗰時已經搬走咗,但仲有啲嘢喺佢度,仲未分手。」


講愛的宣言


續指事情令多人受困擾,自己亦受到好多攻擊,一家三口都被痛罵,Steven洗心革面說:「好想用自己本身去證明會做番好,為屋企、家庭努力,希望大家畀多次機會我,喺度同大家道歉,困擾到大家唔好意思,之後會好好咁錫老婆同BB,畀個好嘅成長環境佢,對老婆一心一意。」問到雯雯聽到老公此番「愛的宣言」有甚麼應受?她只簡單笑話:「多謝。」問到之後會百分百信任老公?她點頭回應:「係。」Steven幫話:「佢都好緊張,一生人第一次,佢都瞓唔着。」


家姐冇到


講到證婚人,Steven指有爸爸及老婆的媽媽,問到可有通知家姐張詠恩?他表示:「有,佢話有嘢做,話會趕過嚟,但最後都趕唔到,媽媽返咗荷蘭。(之後有咩慶祝活動?)同屋企飲餐茶算,今晚煮飯燭光晚餐。」


希望Twins原諒


問到Steven現時的工作安排?他表示有未完成的工作,中秋過後會返內地拍一個月戲:「希望會愈做愈好,我會好好改過,都反省咗一個月,每日照顧老婆囝囝,一日煮三餐,大個仔啦,唔再犯錯,呢件事對我係有影響,始終都係做錯,好多謝身邊嘅人唔放棄我、支持我。」有通知關智斌(Kenny)、Twins等人今日簽字?他指今日只通知親友:「可能會用一年時間儲錢,出年9月2日再擺酒。(Kenny有祝福你?)在心中,都唔想造成佢嘅困擾。(之前Twins Unfollow咗你IG,依家關係係?)明白嘅,識咗咁多年,嬲都明白,都想同佢哋講對唔住,令到佢哋嬲、唔開心,希望佢哋會原諒我。(會修補關係?)遲啲過一段時間。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。









來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!