網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月20日 星期五

張達明:陳偉琪帶父母巴塞歎世界圓夢 __,張達明,陳偉琪,

陳偉琪帶父母遊巴塞。憑《愛.回家之開心速遞》中「細龍太」的36E咪神陳偉琪(Vicky),早前與父母去巴塞隆拿旅行,她直言十日旅程,日日都玩得好開心, ...


陳偉琪帶父母遊巴塞。


憑《愛.回家之開心速遞》中「細龍太」的36E咪神陳偉琪(Vicky),早前與父母去巴塞隆拿旅行,她直言十日旅程,日日都玩得好開心,亦圓了她的一個夢想:「因為我一直都有個夢想,就係請父母去歐洲旅行,我好珍惜同屋企人共處嘅時光,今年終於可以實現,不過,只係去咗一個地方,希望下次可以再同佢哋去多啲地方。」她帶父母於外地食好嘢,她還發現西班牙海鮮炒飯原來有「巴塞隆拿版」,還非常好食,相當特別。
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!