掃呢頁CODE去手機

2019年9月14日 星期六

章子怡:傳章子怡美國產子 汪峰第四度做老竇? __,汪峰,章子怡,

章子怡傳已在美國產子!國際巨星章子怡4月時傳出再懷孕,而近月見佢身形日漸圓潤,孕味濃!而最近就有網民稱章子怡已喺美國誕下兒子,爆料人又指章子怡懷孕期間 ...


章子怡傳已在美國產子!


國際巨星章子怡4月時傳出再懷孕,而近月見佢身形日漸圓潤,孕味濃!而最近就有網民稱章子怡已喺美國誕下兒子,爆料人又指章子怡懷孕期間,所有服務人員都簽咗保密協議,所以唔能夠公開。不過章子怡同老公汪峰都未有宣布消息,而工作室就表示:「藝人的私事不太清楚。」


汪峰育有三個女兒,大女小蘋果由葛薈婕所生,二女汪璟怡由康作如所生。而2015年,汪峰與章子怡結婚,同年12月女兒醒醒出世,而章子怡視小蘋果如己出,愛護有加。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!