掃呢頁CODE去手機

2019年9月2日 星期一

陳展鵬:似老竇定媽咪?陳展鵬囡囡一夜長大變爸爸 __,陳展鵬,

小豬比似爸爸定媽媽呢?藝人陳展鵬同太太單文柔(Pheobe)對四個幾月大嘅寶貝女陳諾瑤(小豬比)錫到燶,二人不時都喺社交網大晒愛女近照。日前Pheob ...


小豬比似爸爸定媽媽呢?


藝人陳展鵬同太太單文柔(Pheobe)對四個幾月大嘅寶貝女陳諾瑤(小豬比)錫到燶,二人不時都喺社交網大晒愛女近照。日前Pheobe先晒完囡囡沖完涼嘅相,今次就到展鵬「接力」,晒出一段小豬比嘅成長片段,原來係粉絲特登為佢製作:「感謝鵬友仔的製作,Mini me的演變過程」而片中仲有一大驚喜,就係最尾小豬比「一夜長大」變咗做爸爸展鵬,眼神動作都一致,一啲違和感都冇,果然有父女相!網民都留言:「小公主執晒Daddy同媽咪嘅靚靚五官!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!