網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月21日 星期六

馮盈盈:馮盈盈江嘉敏嘈到拆天 學潛水把口唔收 __,江嘉敏,馮盈盈,

教練隻耳仔有冇事呢?前港姐馮盈盈最近孖好友江嘉敏齊齊學潛水,昨日她在社交網分享一段上堂短片,兩人上堂時保持一貫嘈吵度,不時高聲尖叫,即使臨落水仍不斷吱 ...


教練隻耳仔有冇事呢?


前港姐馮盈盈最近孖好友江嘉敏齊齊學潛水,昨日她在社交網分享一段上堂短片,兩人上堂時保持一貫嘈吵度,不時高聲尖叫,即使臨落水仍不斷吱吱喳喳,相當興奮!


馮盈盈表示:「今個暑假,我所做過的其中一樣最大膽的事,就係跟江嘉敏去學潛水!雖然大部分時間喺水底,但我哋仍然係咁嘈!」江嘉敏隨即留言笑說:「我可以喺海底講‧‧‧‧‧‧」網民笑她們只要一碰頭,就會噪音爆燈!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!