網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月5日 星期四

田蕊妮:傳提前同無綫解約 田蕊妮:冇咁嘅事! __,無綫,田蕊妮,

突傳阿田同無綫解約,係咪真呀?早前有傳田蕊妮(阿田)因網上言論引起內地網民不滿,遭無綫官方微博「封殺」未有宣傳孭飛劇集《她。她。她的少女時代》以及遭無 ...


突傳阿田同無綫解約,係咪真呀?


早前有傳田蕊妮(阿田)因網上言論引起內地網民不滿,遭無綫官方微博「封殺」未有宣傳孭飛劇集《她。她。她的少女時代》以及遭無綫雪藏,不過田蕊妮日前都有現身該劇的宣傳,並指自己之後會閉關籌備演唱會,就算完了演唱會都會放一個長假期,休息一下。


可是今日有傳她與無提前解約,並於9月3日出席完《她》劇最後一個宣傳活動後,便在網上留言說:「《她。她。她的少女時代》最後一次宣傳!各位同事江湖再見!」東網就此事致電阿田,她否認提前解約:「冇咁嘅事,(留言江湖再見?)之前都講咗會放一個長假期去籌備演唱會嘅嘢,只係講放大假,冇特別意思。」


至於無綫方面,亦否認跟田蕊妮提前解約,並指正跟田蕊妮傾緊續約,雙方關係良好。


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!