掃呢頁CODE去手機

2019年9月22日 星期日

郭富城:父女裝低調「現身」 郭富城孖大女出活動 __,郭富城,

唔知可唔可以一睹阿女嘅風采~呢?天王郭富城(城城)下午到尖沙咀出席活動,與大批小朋友大跳兒歌神曲《BabyShark》郭富城版舞蹈,吸引大批市民圍觀, ...


唔知可唔可以一睹阿女嘅風采~呢?


天王郭富城(城城)下午到尖沙咀出席活動,與大批小朋友大跳兒歌神曲《Baby Shark》郭富城版舞蹈,吸引大批市民圍觀,場面熱鬧。二度榮升爸爸的城城提起囡囡即一臉冧樣,更自爆出門口時「大寶」(大女Chantelle)剛瞓醒,更與他穿着父女裝,低調地跟他到場,欣賞爸爸的演出,相當溫馨。


談到染指小朋友市場,城城直言有私心:「原來小朋友都有佢哋嘅神曲,呢首歌好吸引小朋友嘅眼球,大人都鍾意,囡囡扭計時就自己開電子產品聽呢首歌,依家每次我跳畀佢哋,佢都會錫爸爸,又同我一齊跳拍咗片。(公開?)以前我好抗拒,依家覺得可以考慮,但等佢大啲先。(佢有潛質?)絕對係,佢依家都上緊啲音樂班。」


城城再次表示婚後自己「擁有是另一個世界」,11月才開拍新戲的他,這段時間除做準備功夫外,更盡量抽時空陪伴家人,做好父親及丈夫責任:「大寶依家上N班,第1日送佢返學好感動,覺得佢都需要學習過群體生活,之前中秋節我都帶晒成家人陪我去台灣開騷。(影到你同太太深宵行公園。)講個秘密大家知,我好鍾意行公園,太太懷孕時我哋都成日去,覺得好浪漫。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!