掃呢頁CODE去手機

2019年9月24日 星期二

惠英紅:點評星二代!惠英紅勸任達華准囡囡入行 __,任達華,惠英紅,

惠英紅點評潛力星二代。不少圈中人的仔女都相繼入行,當中已開始拍戲的龔慈恩女兒林愷鈴、邱淑貞女兒沈月,以及任達華女兒任晴佳更是近年焦點,三人盡得父母真傳 ...


惠英紅點評潛力星二代。


不少圈中人的仔女都相繼入行,當中已開始拍戲的龔慈恩女兒林愷鈴、邱淑貞女兒沈月,以及任達華女兒任晴佳更是近年焦點,三人盡得父母真傳,無論外貌、身形都非常有潛質入行。日前,任達華與影后惠英紅為電影《我和我的祖國》做宣傳並接受訪問,被問及對三位「星二代」的睇法,眼光獨到的惠英紅笑言:「三個都一流,好靚、好有學識,依家啲細路仔,思維比較成熟,同埋都有一個共通點,就係個個都好高,係三個非常強勁嘅後浪。」


惠英紅與龔慈恩是好友,見證林愷鈴長大,盛讚對方脫俗、思路清晰:「愷鈴講嘢好有紋路,諗嘢亦好清晰,外形好清新,係好亮眼嘅演員。邱淑貞囡囡,同媽媽一樣咁靚,我未同佢傾談過,但睇外形就非常好。」


堅拒開綠燈


當談到任晴佳時,惠英紅即大讚:「冇得頂佢好有時代感,唔似愷鈴嗰種柔,佢好有型格,似我,但唔係唔女人,好有台型。」雖然拍檔讚口不絕,任達華卻沒點名讚女兒,只說:「總之個個都好,個個都Perfect!」問到是否仍不支持女兒入行?他說:「最好唔好,拍吓嘢、攞吓經驗就冇所謂,如果真係入行,大家都睇到,紅姐(惠英紅)有時要拍通宵,有時拍打戲又要捱拳,真係好肉痛。」惠英紅則不太認同:「各行各業都有各自嘅辛苦,每個人都係獨立個體,如果佢喜歡,你都冇辦法阻止,只要唔係行歪路,就應該畀佢自由度。」雖然老友開到聲叫「開綠燈」,但任達華堅持不想女兒入行:「讀書先」


手傷仍然未愈的任達華已不停工作,問惠英紅可覺他是鐵人?她說:「我哋嗰一輩全部都係鐵人,好勤力成隻牛咁。」任達華亦讚她不停接受挑戰,是熱愛工作的好拍檔。


任達華
妝髮:淑貞


惠英紅
化妝:Winki @ vinciwinki makeup
髮型:James Lee @ Hair


場地:英皇鐘錶珠寶中環旗艦店
珠寶:英皇珠寶
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!