網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月4日 星期三

龔慈恩:父母離婚冇難受 林愷鈴向爸爸送祝福 __,林愷鈴,龔慈恩個囡,

林愷鈴表示父母已經分開咗一段時間。藝人龔慈恩與老公林煒離婚,他們的女兒林愷鈴今晚出席時裝展即成焦點,被問到父母離婚是否一早已知?她謂:「分開咗一段時間 ...


林愷鈴表示父母已經分開咗一段時間。


藝人龔慈恩與老公林煒離婚,他們的女兒林愷鈴今晚出席時裝展即成焦點,被問到父母離婚是否一早已知?她謂:「分開咗一段時間,佢哋一直都對我好好,係一對好好嘅家長,好Take Care我。(佢哋係咪分居兩年?)多謝關心,等佢哋自己講,作為女兒,佢哋係一對好好嘅父母,一路以嚟都好盡心盡力、盡責咁去照顧我,我好幸福。」


至於有否見過爸爸的女友?林愷鈴說:「多謝關心,等佢自己講。(會唔會祝福爸爸有新女友?)當然會祝福,成件事好正面,都希望佢哋開心。(見過對方未?)呢啲留番畀佢哋自己講,父母有另一半都會祝福佢哋。(會唔會鼓勵媽咪搵另一半?)我自己好開放,呢個年代大家都想開心,我有兩個咁錫我嘅父母好開心,覺得自己好幸福。」


保持朋友關係


談到初初知道父母離婚時會否難以接受?林愷鈴覺得一切都來得很自然,她沒感到難受:「都已經一段時間,唔係突然嘅事,大家都好理性,到依家都保持好好嘅朋友關係,對我無乜打擊,成件事都好順其自然,佢哋都係好關心我、全力湊我。」


林煒接受媒體訪問時,指龔慈恩很喜歡控制家中所有事,對此,林愷鈴表示:「唔覺喎!(咁你依家同爹吔仲有無聯絡?)梗係有。(同媽咪住?)一直都喺香港同媽咪住。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!