掃呢頁CODE去手機

2019年9月14日 星期六

【原諒張致恒】關智斌張敬軒台上相擁 歌迷瘋狂大嗌「咀嘴!結婚!」 __,張敬軒,張致恒,關智斌,

一連兩場的關智斌(Kenny)首個紅館處男演唱會《KENNYisBORN關智斌演唱會》,昨晚於紅館舉行,全場爆滿。相關新聞:【歌迷完騷叫口號】關智斌唱 ...


一連兩場的關智斌(Kenny)首個紅館處男演唱會《KENNY is BORN 關智斌演唱會》,昨晚於紅館舉行,全場爆滿。

相關新聞:【歌迷完騷叫口號】關智斌唱《眼紅館》自嘲「趕客」 送肉照回饋



Kenny以全白西裝表演色士風獻唱《分手不要太悲哀》後,唱出《情陷百老匯》,此時全黑打扮的密友張敬軒以鋼琴伴奏,Kenny倚琴合唱,兩人一黑一白,非常合襯。軒仔的出現,更令全場陷入瘋狂。



軒仔說:「歡迎大家嚟到相敬如斌演唱會,呢個年代上網講下就有㗎啦,係呢,我哋係咪應該攬下㗎?」兩人明顯有點尷尬,只是蜻蜓點水式互相抱抱。軒仔很開心成為Kenny個唱的嘉賓,Kenny說:「我其實都有啲嘢想講,平時你講嘢我都冇得講㗎嘛。」軒仔即煞有介事說:「咩平時呀?」然後又一面正經,大讚Kenny付出了很多,今天這個紅館演唱會是他應得的。說罷,歌迷又再度起哄,軒仔沒好氣地說:「都唔知你哋嗌乜,睇波咩而家?」台下觀眾即大叫「咀嘴」、「結婚」,但是由於太哄動,兩人聽不到台下呼召,於是繼續兩人對談。

相關新聞:【紅館處男騷】關智斌被容祖兒摸勻全身 古巨基代張致恒做合唱拍檔



軒仔又笑指Kenny向來節儉:「我哋做嘉賓呢,老毛都冇一封㗎嘛,平時都有燒肉、生果喺房,今日乜都冇。」Kenny一面茫茫反問他:「乜唔係你安排咩?」全場再度起哄,軒仔緊張澄清不是他負責,又搞笑說:「有鬼呀呢個台,鬼拍後尾枕。」



軒仔逐叫工作人員帶來巨型果籃,他隨手拿起寫有KK的支裝煉奶:「Kenny Kwan呀嘛,好彩你唔係姓容咋,嗱,你哋識笑嗰啲全部都心邪呀。」他又準備了火龍果,語帶相關地說:「火龍果,好似我咁有益呀,食咗就。」全場又再一次瘋狂歡呼。



兩人後來合唱《笑忘書》,期間他們齊齊眼濕濕,唱畢後更緊緊擁抱。張敬軒感觸表示Kenny北上發展時,面對了很多困難:「作為喺佢身邊嘅,我覺得佢係玩命嘅,佢同容祖兒一樣都係攞條命嚟較飛。人生有好多愛係可以不斷昇華嘅,好似今晚咁,大家將呢份愛化做對Kenny嘅支持。」



Kenny又換上珍珠閃閃套裝獻唱《代表作》,他說:「其實BOYZ只係成立咗兩年,跟住我哋就拆咗夥各自發展,公司對我好好,揾咗阿Y(黃偉文)幫我填咗呢首歌嘅歌詞,呢首歌係我到而家為止最後一首廣東歌。」Kenny自言知道自己天資有限,但今晚已經盡了全力:「我一直以為人生係加法,不停追求想要嘅嘢,但因為呢個騷,我喺度諗人生會唔會其實係一種減法呢?減去咗我嘅青春,我嘅笑容、同你共同拼命嘅隊友,當仲有人好好喺你身邊支持你嘅時候,你一定要好好珍惜,所以今晚我一定永世難忘。」接着唱出張敬軒為他作曲的《預言書》,其間終於忍不住流下男兒淚。



Encore期間,Kenny主動重提拍檔張致恒(Steven):「呢個本來係BOYZ嘅演唱會,發生嗰件事,好多人問我有冇嬲?其實我係失望多啲,Steven第二日已經打咗畀我,好鄭重咁同我道咗歉,嗰刻我已經冇嬲。我好擔心佢,唔知佢點面對日後生活,我唔係想叫大家原諒佢,亦未必好適合由我嚟講值唔值得原諒。佢係我出生入死嘅好兄弟,大家一齊住一齊玩,當中好多汗水、淚水,都只係我哋先體會到,經歷埋呢兩個月嘅事,我更加感觸,亦有少少遺憾,但係我都想用我寫畀BOYZ嘅呢首歌《大男孩》作為最後一首歌。」全場大合唱,場面感人。



採訪:盧妹

攝影:陳俊強



-----------------------------

【撐學生】

召集有心人 撐學生全年睇《蘋果》

立即按此

-----------------------------

《囚牢之疆》專頁

揭開集中營邪惡面紗

今日新疆 明日香港





Kenny以全白西裝出場,全黑打扮的密友張敬軒以鋼琴伴奏。 Kenny以全白西裝出場,全黑打扮的密友張敬軒以鋼琴伴奏。
軒仔的出現,更令全場陷入瘋狂。

軒仔的出現,更令全場陷入瘋狂。
兩人明顯有點尷尬,只是蜻蜓點水式互相抱抱。

兩人明顯有點尷尬,只是蜻蜓點水式互相抱抱。
軒仔很開心成為Kenny個唱的嘉賓。

軒仔很開心成為Kenny個唱的嘉賓。
軒仔更為Kenny準備禮物。

軒仔更為Kenny準備禮物。
軒仔逐叫工作人員帶來巨型果籃,他隨手拿起寫有KK的支裝煉奶。

軒仔逐叫工作人員帶來巨型果籃,他隨手拿起寫有KK的支裝煉奶。
兩人後來合唱《笑忘書》,期間他們齊齊眼濕濕。

兩人後來合唱《笑忘書》,期間他們齊齊眼濕濕。
Kenny又換上珍珠閃閃套裝獻唱《代表作》。

Kenny又換上珍珠閃閃套裝獻唱《代表作》。
Encore期間,Kenny主動重提拍檔張致恒,表示一早已經原諒對方。

Encore期間,Kenny主動重提拍檔張致恒,表示一早已經原諒對方。
Encore期間,全場大合唱,場面感人。

Encore期間,全場大合唱,場面感人。

鍾意就快D Share啦!