網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月21日 星期六

田蕊妮:風光傷心同時發生 田蕊妮開騷連環爆喊 __,田蕊妮,

最風光同最傷心一齊嚟……藝人田蕊妮在麥花臣場館舉行處女演唱會,她提到2013年憑《巨輪》奪得雙料視后,是事業高峰,但同時媽媽胃癌復發:「我做咗個決定, ...


最風光同最傷心一齊嚟……


藝人田蕊妮在麥花臣場館舉行處女演唱會,她提到2013年憑《巨輪》奪得雙料視后,是事業高峰,但同時媽媽胃癌復發:「我做咗個決定,將所有離開香港嘅工作暫停,留喺香港照顧媽媽,直至《鬼同你OT》去馬來西亞頒獎禮攞視后,諗住離開一、兩日冇事,但攞完視后落台收到爸爸message『你聽日返嚟香港好即刻去醫院睇媽咪』,我好後悔離開香港,想即刻返香港,攞完獎嘅開心已經唔記得晒,連聽日都等唔切,呢件事教識我無論開心定唔開心,所有事都係發生一瞬間,所以每件事唔可以太執着,嗰次媽咪冇再喺醫院出嚟。」遂唱出送給亡母的《最親》,唱到尾聲她終於忍不住喊。


她提到與媽媽有很多回憶,最記得16歲時贏了《未來偶像爭霸戰》,代表亞視參加五台聯辦在維園搞的倒數騷,當時演出的電影還有有四大天王、王菲等,她表示:「成5萬觀眾,未試過喺咁多人面前唱歌,媽咪同我一齊喺後台等出場,聽到出場前MC介紹我係『亞洲電視田蕊妮』,之後係5萬人一齊噓,噓聲大到發覺原來係咁多人,我對腳郁唔到,見到媽咪已經喊緊,佢心痛個女,我嗰時就諗我更加要唱完首歌,等觀眾畀掌聲我,令媽咪唔再心痛我。」接着唱出當時唱的《那一場風花雪月的事》,全場拍手,唱完她又忍不住喊。Encore環節,換上黑色露腰衫的她出場唱完《沒那麼簡單》後,突然有幾個粉絲上台捧住蛋糕為她驚喜提前慶生,全場唱生日歌,最後以《未來見》作結演唱會。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!