掃呢頁CODE去手機

2019年9月10日 星期二

胡定欣:定欣識破生日驚喜繼續做戲 豬隊友原來係佢 __,胡定欣,

胡定欣一班好友驚喜現身為佢慶祝生日,點知其實佢一早知…藝人胡定欣昨日38歲生日,不過未有大肆慶祝,日前只係同姚子羚、胡蓓蔚等簡單食餐飯,仲只係要求以莎 ...


胡定欣一班好友驚喜現身為佢慶祝生日,點知其實佢一早知…


藝人胡定欣昨日38歲生日,不過未有大肆慶祝,日前只係同姚子羚、胡蓓蔚等簡單食餐飯,仲只係要求以莎莉蛋糕代替生日蛋糕,盡量一切從簡。不過原來好戲在後頭,一班好友早有準備,留番正日先向壽星女送上驚喜!


定欣喺社交網上載同胡杏兒、陳山聰、單立文、子羚、袁偉豪(Ben)及其女友張寶兒合照,透露本來只係同單立文撐吓枱腳,但對方送咗個驚喜畀佢,不過多得豬隊友,畀佢識穿咗:「個驚喜喺車程途中我唔覺意地發現左(咗),Wakakaka,再加埋最叻叻豬的黃智雯喺Group Chat度『Hellossss』,BenBen再還返(番)佢一個『Hellosssssss』,我就知道我要『侍候』上身,我要演好呢場戲,因為其實個心已經甜晒岀嚟…」佢又自嘲係獨居老人,要特別關注!佢哋送上一大束鮮花畀壽星女之餘,亦「找數」送上莎莉蛋糕,相當有心!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!