網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月1日 星期日

米雪:雙喜臨門!米雪慶生順便拉頭馬 __,慶生,米雪,

好Lucky呀!上季尾多番熱倒嘅苗僑偉、米雪有份嘅團體馬「蟲草之星」,今日終於搖身一變、變成首飾箱了!聽日就64歲生日嘅米雪,今日同胡楓以及一班朋友, ...


好Lucky呀!


上季尾多番熱倒嘅苗僑偉、米雪有份嘅團體馬「蟲草之星」,今日終於搖身一變、變成首飾箱了!聽日就64歲生日嘅米雪,今日同胡楓以及一班朋友,喺馬場預祝生日,仲有米雪造型壽包食,估唔到之後真係將旺氣帶到落去凱旋門,事關「蟲草之星」今日尾場跑第一!


賽後米雪話係一份好好嘅生日禮物,講到自己生日願望,就係世界和平,人人開心,身體健康!而蟲草系列之後會多兩匹新馬,暫時未諗到改咩名,至於今日馬主頭馬獎金七成即58萬,將會捐給慈善,幫助有需要的人。米雪咁多年仲咁靚,真係有原因,咪就係有一顆善心囉!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!