掃呢頁CODE去手機

2019年9月21日 星期六

田蕊妮:胸形盡現 田蕊妮台上換衫玩剪影誘惑 __,田蕊妮,

去到好盡。藝人田蕊妮在麥花臣場館舉行《KristalTinNewStartLiveConcert》,邊唱歌邊跟大家回顧入行至今的經歷,透露參加唱歌比賽 ...


去到好盡。


藝人田蕊妮在麥花臣場館舉行《Kristal Tin New Start Live Concert》,邊唱歌邊跟大家回顧入行至今的經歷,透露參加唱歌比賽入了亞視後,一步一步踏上演員之路,對唱歌已沒甚夢想,只有沖涼時才會唱歌,之後就邊唱《Moon River》,邊在浴廉後換衫,換上大露背高衩藍色裙,其後又與嘉賓林二汶合唱《早班火車》。她續透露有次無聊在廁所唱歌,但被老公拍低,由網友提醒原來她原來是唱歌的,故2013年由廁所行入錄音室,錄了第一隻個人唱片。


之後阿田自彈結他自唱《守望杜田》,並表示:「呢首歌係二汶作畀我同老公嘅結婚禮物,結婚前我好多嘢驚,結婚後以為所有安定落嚟,點知老公一而再、再而三拖我跳出comfort zone。結婚14年,我由唔敢做決定、乜都驚嘅人變做勇敢嘅人,老公亦由一個仆街變成一個人,甚至佢喺我心中,係一個好好嘅人。」她續表示:「啱啱結婚嗰陣好多人行埋嚟講話我好幸福,嫁得好,有豪宅、靚車、鑽戒,但近呢幾年同一班人同我講『你老公做個啲嘢有冇諗你感受,叫佢唔好講咁多嘢』,佢哋咁講完令我諗咩叫幸福,其實同我諗嘅相反,啱啱結婚老公的確冇諗我感受,鍾意做就做,但近幾年佢照顧得我好好,生活同心靈上都照顧我感受,幸福唔係老公表面上畀咩我,而係經過多年經驗同相處,點樣可以將彼此變成更好嘅人。」接着唱出《兩口子》。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!