網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月23日 星期一

陳婉婷:「最索丫鬟」陳婉婷宣布離巢無綫 __,無綫,陳婉婷,

唔知有咩去向呢?無綫藝人陳婉婷(Hebe)2011年參加藝訓班入行,出道8年演過唔少宮女、婢女等角色,並因為古裝扮相出眾而有「最索丫鬟」之稱,今年佢更 ...


唔知有咩去向呢?


無綫藝人陳婉婷(Hebe)2011年參加藝訓班入行,出道8年演過唔少宮女、婢女等角色,並因為古裝扮相出眾而有「最索丫鬟」之稱,今年佢更憑劇集《白色強人》隆胸歌手一角成功「凸」圍而出,備受關注。


不過今日佢就突然喺社交網發文,宣布離巢無綫,佢提到:「轉眼間已經8年了,感激這些年來,公司對我的栽培、給我很多機會、令我可以嘗試演很多特別的角色。當天青澀的女孩,霎時間已經長大了,也許該是時候離開這個溫室,去一個更加大的世界,挑戰一下自己,向外闖,嘗試更多不同的發展。感恩這些年來賜予我機會的所有人,我會繼續持着謙卑的心,在不同的角落做好我的演藝工作。」而曾與佢合作過嘅藝人歐瑞偉亦有留言送上祝福。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!