網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月9日 星期一

方力申:為環島游喪操水!方力申扣喉連嘔三次 __,方力申,

睇見都覺得辛苦呀!香港泳隊出身嘅方力申(Alex)為慈善即將喺11月挑戰環島游,45公里長,差唔多要游12粒鐘,對佢嚟講係極限挑戰!最近佢已經積極備戰 ...


睇見都覺得辛苦呀!


香港泳隊出身嘅方力申(Alex)為慈善即將喺11月挑戰環島游,45公里長,差唔多要游12粒鐘,對佢嚟講係極限挑戰!最近佢已經積極備戰,一星期練6次水,真係辛苦到堅嘔呀!


佢喺社交網上載咗兩條片段,一開始佢就話:「大家好,仲有差唔多兩公里就到淺水灣,兩公里之前我同佢哋(隊友)講咗Bye Bye…」佢續解釋其實唔應該自己一個游,因為怕有危險,但真係好頭痛,喺海上等嘅話痛楚會加劇會更頭暈,又會曬到面痛,所以寧願慢慢游,之後佢就話:「再等呢我唔掂我會嘔…似乎我依家都可以嘔喎!」


到第二段片,就見到佢用手指扣一扣喉,即時噴射式嘔出,仲連嘔三次,畫面夠晒震撼!佢留言話:「游到嘔:Warning... 以上片段會引起觀眾不安 #容易脫水容易中暑容易嘔 #點解我要咁辛苦 #同情我請捐款」網民都為佢打氣,預祝佢順利完成挑戰,不過都有人擔心會唔會污染海洋呢?


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!