掃呢頁CODE去手機

2019年9月28日 星期六

林子博:林子博不獲無綫續約 患癌妻受刺激爆喊 __,林子博,無綫,癌,

點算好呢?藝人林子博加盟無綫11年,去年才獲得「老人牌」,日前他於友人飯局曾透露三年約即將於10月1日屆滿,而娛樂台監製向他表示新一份合約已準備好,只 ...


點算好呢?


藝人林子博加盟無綫11年,去年才獲得「老人牌」,日前他於友人飯局曾透露三年約即將於10月1日屆滿,而娛樂台監製向他表示新一份合約已準備好,只欠動筆,日前他滿心歡喜返公司開會,卻忽然收到「噩耗」,知道公司「棄將」決與他結束賓主關係。


仔仔提議扮返工


收到消息後子博最擔心患上罕見癌症的太太Shirley的心情,10歲兒子卓楠則與子博商量,叫他繼續「扮返工」,以免Shirley再受刺激,子博無奈謂:「呢招梗係唔work啦,我要同太太打針、陪佢覆診,咁點瞞啫?話咗畀太太知後,佢就爆喊,不過我同佢講唔好諗得咁灰,我仲有手有腳,可以搵兼職做住先,而事實上依家長工其實唔係咁啱我,我都要照顧屋企嘛。」


子博今日last day,前途茫茫,不過他卻沒有太多抱怨:「本來話續約我仲有人工加,娛樂台上下手足一直都好幫我,我太太有病佢哋喺工作分配上都作出適當安排,而無綫始終係企業,佢哋有佢哋嘅選擇。(經濟壓力好重?)我單係租樓都萬幾,點會冇?但如果要鑽牛角尖,我不如花多啲心機出去搵嘢做仲好過﹗」


唔幫其他台跑娛樂


據悉,子博不獲續約一事傳開,一眾無綫舊同事都明白他的境況,主動幫他搵工,而ViuTV方面亦打算向他招手,古天樂亦第一時間搵人聯絡子博,希望可為他伸出援手,令子博頓感人間仍然有情。他仍飲水思源:「我係無綫娛樂台出身,如果ViuTV搵我係做節目嘅話,梗係有興趣啦,但叫我繼續跑娛樂新聞就唔係咁好,事關我係無綫畀機會同監製我出身,冇理由倒戈相向,好冇義氣。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!