掃呢頁CODE去手機

2019年9月1日 星期日

【爆相爆片】張栢芝閂水喉家人自力更生 栢芝媽慳住使去羅湖修甲 __,張栢芝,爆相爆片,

(左圖:讀者提供、右圖:IG圖片)
張栢芝媽媽戴莎莉有過4段婚姻,現年58歲的她回復單身,兩年前開始自力更生,當上Uber司機。很久以前,張柏芝非常照顧家人,剛成年就出道拍戲賺錢養起一頭 ...


張栢芝媽媽戴莎莉有過4段婚姻,現年58歲的她回復單身,兩年前開始自力更生,當上Uber司機。很久以前,張柏芝非常照顧家人,剛成年就出道拍戲賺錢養起一頭家,但自從與謝霆鋒離婚後復出,因工作態度問題,工作量大不如前,收入銳減,經濟壓力也很沉重,早就閂了家人的水喉。



張氏成員開始自力更生,而栢芝媽亦先後在食店、麵包店打工,又拍過三級鬼片《魕異》,兩年前開始轉職開Uber,這份工看來很適合她,工作較自由,不過收入一般,所以生活也得量入為出,平日愛幫襯平民茶餐廳之餘,連修甲也要北上揀去羅湖。



《蘋果》讀者李小姐日前透過「爆相爆片」,表示日前在羅湖口岸遇上栢芝媽光顧一間平民修甲店,李小姐說:「嗰日5點幾,栢芝阿媽同朋友行入嚟(美甲店),見到好多人,就同伙記講:『冇位?我半個鐘之後返嚟!』大半個鐘頭之後,佢再返嚟。」栢芝媽邊浸腳邊修甲,修腳甲時就有男師傅負責按頭肩頸,讀者指修甲加按摩收費約$60-80人民幣:「我自己都係熟客,不過都係第一次撞到佢,但聽佢同啲伙記講嘢好似好熟咁,聽落係似熟客,起初佢入嚟我都唔為意,係聽到伙記講『栢芝媽媽又嚟』,我至望過去睇吓。」



-----------------------------

【撐學生】

召集有心人 撐學生全年睇《蘋果》

立即按此



(左圖:讀者提供、右圖:IG圖片) 栢芝媽浸住腳修甲(讀者提供圖片) 栢芝媽浸住腳修甲(讀者提供圖片)
讀者估計栢芝媽是熟客。(讀者提供圖片)

讀者估計栢芝媽是熟客。(讀者提供圖片)
現場坐滿客人,栢芝媽也要再折返才有位

現場坐滿客人,栢芝媽也要再折返才有位

鍾意就快D Share啦!