掃呢頁CODE去手機

2019年9月23日 星期一

林峯:公然示愛!林峯咁樣叫女友 激嬲粉絲 __,林峯,

原來林峯叫女友做豬寶寶。忙於為《使徒行者3》開工嘅藝人林峯,搞到連早前女友生日都冇時間陪對方,張馨月則於20號晒出多張與好姊妹慶生照片,原以為林峯冇影 ...


原來林峯叫女友做豬寶寶。


忙於為《使徒行者3》開工嘅藝人林峯,搞到連早前女友生日都冇時間陪對方,張馨月則於20號晒出多張與好姊妹慶生照片,原以為林峯冇影,其實只係低調進行!


事隔一日,林峯喺女友微博留言,甜蜜咁寫到:「親愛的豬寶寶,祝你永遠幸福快樂,愛你!」而張馨月則是淡淡地回覆:「承你貴言」。實行隔空示愛,向住世界講我愛你,但都因為咁而觸動林峯Fans神經,有人話會咁樣講嘢根本唔似林峯,係張馨月偷用林峯嘅帳號留言畀自己,都有人話係林峯經理人用林峯嘅帳號留言畀張馨月,真係信不信由你。


而留言過後,係同一日林峯就更新社交網,佢穿上一年白色T恤的照片,跟住一日,張馨月都晒出同樣的白色T恤照,兩人偷偷隔空放閃,令人聯想到21號林峯幫女友補祝生日,網友就話其實兩人一樣愛得甜蜜,只係扮低調。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!