網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月23日 星期一

毛舜筠:暫擱置重開餅店!毛舜筠有苦自己知 __,毛舜筠,

市道艱難,毛舜筠惟有休息吓先重新出發。藝人毛舜筠以代言人出席《NuMe美學殿堂》開幕活動,並擔任剪綵嘉賓。提到去年底投資百萬開手工餅店,經營不足一年, ...


市道艱難,毛舜筠惟有休息吓先重新出發。


藝人毛舜筠以代言人出席《NuMe美學殿堂》開幕活動,並擔任剪綵嘉賓。提到去年底投資百萬開手工餅店,經營不足一年,早前決定結業,講到結業原因,她表示:「最主要係餅店地點可以再好啲,因係一樓,初初諗住有埋workshop喺到,間舖係姐夫,我係同佢租嘅,但做落發覺一樓其實唔係咁適合,如果自己做餅嘅廚房亦係唔夠大,本身餅係有搵廠做,但最後發覺係要自己做先得,因我對自己啲嘢有要求,好多時都未達到我要求,希望客人食到我想要嘅嘢,但依家變咗好多失望喺裏面,所以決定搵個大啲廚房,係物色咗一個工廠大廈一間4千幾呎嘅地方,亦搵咗個地舖,諗住休息一陣去3個星期旅行返嚟再搞,但最終去咗2個月。」


她指身在外地時發覺香港現時情況未太適合開地舖,該地點更是在鬧市旺區,原先是想延遲計劃,現在就決定先擱置,亦慶幸當時去放假,否則就已經塵埃落定。可轉做網上生意?她認為暫時社會氣氛未適合:「任何事都有Timing,如果當時一樓舖冇結束到,依家仲喺番咁唔理想嘅位置到就仲慘。」她笑謂:「所以原先一家人去3星期旅行,因唔搞住,就變咗去2個月,去咗美加,又探親戚朋友,因為應承出席呢個活動,所以係專登飛返嚟,之後又會繼續去其他地方玩,人係要休息先得。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!