掃呢頁CODE去手機

2019年9月26日 星期四

楊斯雅:包養價曝光!落選港姐爆視后澳門「送外賣」 __,港姐,視后,

真係!咩都講得出口!落選港姐楊斯雅(Cindy)近年做Youtuber專講娛樂圈中秘聞,大膽言論都頗為出位,早前就試過大爆男星「呃蝦條」嘅手法,指對方 ...


真係!咩都講得出口!


落選港姐楊斯雅(Cindy)近年做Youtuber專講娛樂圈中秘聞,大膽言論都頗為出位,早前就試過大爆男星「呃蝦條」嘅手法,指對方專食兄弟女友、老婆,仲試過連派三頂綠帽畀同一個男藝人。而今次佢仲有大料爆,直言電視圈中確有女星賣淫,更有視后級女星被富豪包養,直飛澳門「送外賣」!


佢就講話有個擁模特兒身材嘅女星,據講係收十萬蚊一晚「陪瞓價」,喺圈中已經係公開秘密;而有女星私底下「賺外快」,二線小花嘅包養價差不多四萬幾蚊「零用錢」,當中仲未計房租、車、包包等其他禮物。最爆嘅係,佢指有朋友向佢透露,指有位視后級嘅女藝人暗地裏被包養,金主喺澳門,佢每一次去澳門「送外賣」都會簽嗰位富豪單,更加係直接坐直升機過去,而Cindy就咁啱識得直升機個空服,真係夠晒「巧合」,佢仲提供線索指該女星已經好耐冇公開戀情添!


雖然內容咁有爭議,唔少網友就紛紛估佢口中嘅女星是誰,但亦有網友直言佢嘅爆料冇證冇據,未必係真嘅。




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!