掃呢頁CODE去手機

2019年9月2日 星期一

郭富城:下個目標係咩?郭富城囡囡偷着高踭鞋勁可愛 __,郭富城,

好得意呀!天王郭富城尋日帶埋老婆方媛入馬場,雖然未見囡囡蹤影,不過方媛當然冇唔記得個女啦,佢喺社交網晒出大女Chantelle着高踭鞋嘅片段,對鞋就係 ...


好得意呀!


天王郭富城尋日帶埋老婆方媛入馬場,雖然未見囡囡蹤影,不過方媛當然冇唔記得個女啦,佢喺社交網晒出大女Chantelle着高踭鞋嘅片段,對鞋就係佢入馬場所着嘅一對!Chantelle着上黃色T-shirt同牛仔褲一拐一拐咁行路,對腳仔同對鞋形成強烈對比,真係非常可愛呀!


網民都諗起細個偷着媽咪啲鞋嘅自己,仲笑言:「有點擔心媛媛的化妝品是不是她的下一個探寶地!」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!