掃呢頁CODE去手機

2019年9月24日 星期二

王祖藍:王祖藍激動狂喝個女起身 網民:嚇壞寶寶了 __,王祖藍,

好激動喎老竇!與老婆李亞男育有一女王天韻(Gabrielle)嘅王祖藍,不時中港兩邊走,密密做搵奶粉錢!最近佢就去咗北京開工,掛囡囡掛到死嘅佢一趁住坐 ...


好激動喎老竇!


與老婆李亞男育有一女王天韻(Gabrielle)嘅王祖藍,不時中港兩邊走,密密做搵奶粉錢!最近佢就去咗北京開工,掛囡囡掛到死嘅佢一趁住坐車得閒時即刻視像見吓個女!雖然隔住個Mon,但祖藍為咗叫醒個女對住個電話用英文及普通話不斷嗌:「Wake up…醒喇別睡…Wake up…Wake up…Wake up…」、「Hey~」、「Gabrielle~Gabrielle~Gabrielle~醒呀~」,激動到愈喝愈大聲,最後仲自創呼喚曲「Come on Gabrielle~Look at Daddy~Wawawa~」


無所不用其極,連佢都話:「想念我的寶貝❤️ 女孩子要從小培養她的膽量,長大了才能勇敢堅強!我堅信我是個好爸爸[偷笑][偷笑][偷笑]!」網民都笑言佢嚇親個女:「吼到孩子媽狂say no 哈哈哈!」、「多好玩兒的爸爸呀!就是有點急躁[允悲]寶寶真勇敢沒哭」、「你這樣嚇壞你家寶寶了」!




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!