掃呢頁CODE去手機

2019年9月6日 星期五

沈慧林:沈慧林祝福何猷啟再做老竇:我都會努力 __,何猷啟,沈慧林,

沈慧林祝福好友何猷啟再做老竇。「港產陀飛輪」萬希泉創辦人沈慧林(William)與大中華區董事金鈴為品牌今日的發布會一早到場打點,品牌一連三日於會展舉 ...


沈慧林祝福好友何猷啟再做老竇。


「港產陀飛輪」萬希泉創辦人沈慧林(William)與大中華區董事金鈴為品牌今日的發布會一早到場打點,品牌一連三日於會展舉行活動,William說:「嚟緊都有好多計劃,之後去北京、新加坡同埋中東,好彩中秋節留香港陪家人過節。」金鈴大讚William說:「佢打造品牌好成功,令到我更有發揮嘅舞台,嚟緊去北京同一個著名嘅珠寶傾合作,對打入大陸市場好有幫助,之後新加坡,而中東都好有潛力。」


William被問到知否老友何猷啟太太懷孕,他將再做老竇?他說:「我唔知呀,本來幾日前我會見到佢,可惜有啲事去唔到,大家冇機會傾,真係恭喜佢。(你幾時追多個?)我會努力,努力中。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!