掃呢頁CODE去手機

2019年9月12日 星期四

許志安黃心穎偷食:C1:黃心穎獲無綫放生賀台慶 __,安仔,無綫,許志安,黃心穎,

倉底劇升上神枱。無綫決定「放生」黃心穎,將她有份演出的《牛下女高音》由「倉底貨」變為台慶劇之一,與另外兩套台慶劇《解決師》及《多功能老婆》看齊。至於心 ...


倉底劇升上神枱。


無綫決定「放生」黃心穎,將她有份演出的《牛下女高音》由「倉底貨」變為台慶劇之一,與另外兩套台慶劇《解決師》及《多功能老婆》看齊。至於心穎會否返港宣傳,監製表示已聯絡對方,但她繼續「潛水」,似乎心情如她姐姐所說,還有起伏。


藝人黃心穎與歌手許志安之前被拍到在車廂中啜爆偷食,男方經已蒲頭,既於老婆演唱會撐場,又雙雙跑步旅行,奈何工作方面依然死寂!至於一直「潛水」、被指於美國讀書的心穎,事後不但遭千夫所指,男友馬國明與她分手,她拍下的劇集如《堅離地愛堅離地》、《丫鬟大聯盟》、《牛下女高音》和《法證先鋒Ⅳ》等都分別換角重拍、抽起或變成「倉底貨」,除了多位同事張振朗、黃浩然等慘遭連累外,其姊黃心美的司儀工作亦受影響,被網民圍插,更有傳她和拍拖兩年的男友、馬清偉之子馬桂烽分手,豪門夢碎。而她早前亦曾透露「潛水」的心穎情緒不穩。


周柏豪獲「解禁」


不過,心穎偷食人夫至今未夠半年,無綫居然將她「放生」試水溫,鐵定將《牛下女高音》定為今年的台慶劇之一,將於10月7日晚上八時三十分首播,而其他兩套台慶劇就有王浩信、唐詩詠主演的《解決師》,以及楊千嬅、周柏豪主演的《多功能老婆》。就此一役,心穎大有可能重歸幕前,而之前傳因呼籲登記做選民而遭內地網民非議的柏豪亦「解禁」。其實《牛》劇未定播出之前,亦有傳台慶劇是高海寧主演的《C9特工》及黎耀祥主演的內地劇《鳳奕》,如今《牛》劇可謂山雞變鳳凰。


監製:佢都冇覆我!


該劇監製黃偉聲受訪時被問到會否叫心穎返港配合宣傳?他說:「我點搵佢呀!我都搵佢唔到。(公司有冇咩指示?)公司冇講過啲乜,冇話唔畀佢宣傳,不過我曾經WhatsApp佢,通知佢個劇出街喇!但佢都冇覆我。」之後監製與有份演此劇的韋家雄現身電視城,監製坦言上周五才接獲通知:「啱啱先完成宣傳短片、開完會,剩番幾個禮拜,都比較急。(心穎返嚟協助宣傳?)佢都唔喺香港。」問到若心穎缺席會否有影響?監製說:「其實套劇最主要係講鍾景輝搵番7個四十幾年冇見嘅徒弟,大家重溫以前唱歌嘅快樂時光,呢個先係主線,而佢哋一齊去搵好好聽嘅女高音。(女高音唔見咗?)女高音可能係車婉婉、羅冠蘭都得㗎!」問到可有刪減心穎戲份?他說:「完全冇,足本版30集。」韋家雄對劇集終見天日大感高興:「抵我將僅有幾個Chord都攞埋出嚟,我會自彈自唱嘅。」


有份演出的吳岱融亦表示最緊要劇集能夠出街,絕對是開心事:「近日嘅日子,好啱播呢套劇,題材好勵志、正面。」至於馬國明被問到心穎獲「放生」,他說:「我乜都唔知,我都冇乜回應,不過呢套劇係好高質素嘅嘢,播到都係好事。」而心美亦不作回應,只表示多謝關心。


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!