掃呢頁CODE去手機

2019年9月13日 星期五

江嘉敏:C1:江嘉敏傳偷食男友兄弟足本私訊還拖 __,江嘉敏,

氹打本50萬開琴行?無綫小花江嘉敏陷入桃色糾紛!與電競公司高層拍拖的她,疑似偷食男友的朋友,更有兩人的曖昧對話聲帶及短訊流出,還被指問對方借50萬開琴 ...


氹打本50萬開琴行?


無綫小花江嘉敏陷入桃色糾紛!與電競公司高層拍拖的她,疑似偷食男友的朋友,更有兩人的曖昧對話聲帶及短訊流出,還被指問對方借50萬開琴行。她否認事件,並公開兩人對話截圖作反擊。


為香港人打氣的無綫節目《香港唱好演唱會》昨晚在電視城錄影,全台90位藝員傾巢而出,包括陳豪、陳展鵬、李佳芯、黃智雯、高海寧、陳庭欣、劉佩玥與江嘉敏等,雖然一眾小生花旦齊集,但小花江嘉敏因陷入桃色糾紛而成為追訪目標!


24歲江嘉敏與30歲電競公司高層Anthony拍拖逾年,感情穩定,但昨日有指她搭上男友的好朋友X先生,更有WhatsApp對話截圖流出,如X先生深情留言「我死了誰疼你」及江嘉敏回覆「死就一齊」外,還涉及叫他以50萬打本開琴行,又指兩人夾計瞞住男友,以公幹為理由齊齊飛去日本「偷食」。


開名斥爆料者斷章取義


對於被指出軌,江嘉敏昨早已在社交網反擊,力證與男友感情不受影響:「我同男朋友都預咗呢一日,你會Cap頭Cap尾,又話我溝你又話我呃你錢!夠膽就唔好Cap頭尾,畀全部嘢人哋睇嘛!仲要夠膽做,唔夠膽面對!」還開名怒罵爆料者:「X咩先生吖扮神秘?王XX先生!」事後,她回覆本報記者,稱報料者行為匪夷所思:「呢個人好奇怪!話我呃佢去日本旅行散心,事緣佢話同朋友開公司,想請藝人去日本一個Event,我叫佢準備邀請卡、海報咁,等我畀公司睇再夾期同價錢。我都有同男友講話王先生請我去Event,佢都同意我做法,但演變成咁,真係匪夷所思!」至於有否問對方借50萬開琴行?她否認並公開兩人對話截圖,澄清根本沒有問過借錢。


全日忙為桃色糾紛解畫的江嘉敏,晚上趕往電視城錄影,甫到埗便被高層樂易玲「照肺」,她說:「今朝好衝動回應咗件事,返嚟就被樂小姐照肺,佢話傳媒報道我唔應該回應,非常抱歉!(真有其事?)已同男友解釋,佢知咩事,好諒解我。(感情有冇問題?)冇喎!我哋非常好,見我咁長肉就知(件事係點?)嗰啲聲帶經剪輯,真實極都有限」對於開名鬧爆X先生,江嘉敏表示只知是男友的朋友,不太清楚對方:「只知佢有賣衫、鞋,同佢冇乜轇轕。(短訊中講過『死就一齊』?)語氣唔係嬌嗲,好強㗎!(怕仲有其他聲帶流出?)唔怕,所有語音短訊我男友都過目晒,冇問題,好信我!(點解咁搞你?)唔清楚,今次上咗寶貴一課,要帶眼識人!」


王浩信避忌 眼尾都唔望


江嘉敏再爆是非,曾與她傳緋聞的王浩信明顯「保持距離」!節目大合唱環節時,兩人獲安排企在同一行,雖然只相隔兩個身位,但他全程冇望向江嘉敏的方向,亦沒有接受媒體訪問,十分避忌;相反,江嘉敏非常活躍,不時撩身邊的「人夫」黎諾懿與譚俊彥傾偈,完全沒因桃色事件影響心情。


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:



來源 source: http://hk.on.cc



江嘉敏:偷食男友兄弟?江嘉敏開名反擊:預咗呢一日 __,江嘉敏,

江嘉敏被指偷食男友兄弟,叫對方打本50萬畀佢做生意。無綫小花江嘉敏與電競公司高層Anthony拍拖以來感情穩定,但今日有報道指佢搭上Anthony好朋 ...


江嘉敏被指偷食男友兄弟,叫對方打本50萬畀佢做生意。


無綫小花江嘉敏與電競公司高層Anthony拍拖以來感情穩定,但今日有報道指佢搭上Anthony好朋友兼生意人X先生,其WhatsApp截圖流出,除叫對方以50萬打本畀佢做生意外,又指二人夾計瞞住Anthony,以工幹為理由齊齊飛去日本「偷食」。


江嘉敏今日喺社交網反擊,力證同男朋友感情冇受影響,更指估到有呢日發生,開名怒鬧爆料者,她說:「你點搞我同男朋友呢,都唔會有任何影響嘅,不過呢,你係都要冇野(嘢)搵野(嘢)玩,搞下(吓)我屋企,又搞下(吓)我工作呢,我就真係會嬲喇!我同男朋友都預咗呢一日,你會cap頭cap尾,又話我溝你又話我呃你錢!夠膽就唔好cap頭尾,畀全部野(嘢)人哋睇嘛!仲要夠膽做,唔夠膽面對!嗱嗱聲block晒我同我男朋友!其實都知你咩事㗎喇!X咩先生丫(吖)扮神秘?王XX先生!成日都話想出名,好啦,如你所願喇!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc



【被爆偷食】江嘉敏開名鬧爆造謠者:夠膽就唔好cap頭尾畀晒人哋睇 __,江嘉敏,

(資料圖片)
江嘉敏今日在IG留言!(IG截圖)大台小花江嘉敏入行以來戀事多籮籮,先後與余德丞、何廣沛和王浩信等人傳緋聞,直到戀上電競公司高層Anthony後才算靜 ...


江嘉敏今日在IG 留言!(IG截圖) 江嘉敏今日在IG 留言!(IG截圖)

大台小花江嘉敏入行以來戀事多籮籮,先後與余德丞、何廣沛和王浩信等人傳緋聞,直到戀上電競公司高層Anthony後才算靜下來;不過今日有周刊報道,江嘉敏與Anthony愛得火熱之際,原來同時搭上男友的生意拍擋X先生。報道稱X先生透過Anthony認識江嘉敏,最初當她是阿嫂,但最後被江嘉敏的熱情融化,兩人經常私下會面,江嘉敏更O氹到X先生打本50萬開琴行,還計劃借工作名義瞞正印日本偷食。



報道又稱事情走漏風聲,江嘉敏在IG出POST,表示有人謠傳她跟Anthony感情出現問題,有人自認是她的新男朋友,話訂了機票酒店陪她散心,不過實情是與男友關係非常之好,希望不要有人惡言中傷,侮辱她人格。然而事情似乎仍未告一段落,今日報道出街後,江嘉敏又在IG出POST,她說:「你點搞我同我男朋友呢,都唔會有任何影響O既,不過呢,你係都要冇嘢搵嘢玩,搞下我屋企,又搞下我工作呢,我就真係會嬲喇!我同男朋友都預咗呢一日,你會cap頭cap尾,又話我溝你又話我呃你錢!夠膽就唔好cap頭尾,畀全部嘢人哋睇嘛!仲要夠膽做,唔夠膽面對!嗱嗱聲block晒我同男朋友!其實都知你咩事嚟喇!」最後江嘉敏更爆了X先生的身份:「X咩先生呀扮神秘?王仁灝先生!成日都話想出名,好啦,如你所願喇!」



-----------------------------

【撐學生】

召集有心人 撐學生全年睇《蘋果》

立即按此

-----------------------------

《囚牢之疆》專頁

揭開集中營邪惡面紗

今日新疆 明日香港







【16歲入行拍電影】江嘉敏演床戲 幫緋聞男友拍mv好sexy __,江嘉敏,

【16歲入行拍電影】江嘉敏演床戲幫緋聞男友拍mv好sexy4小時前現年24歲的江嘉敏,6歲開始學鋼琴,12歲就考獲演奏級。此外,她表示也有學其他樂器, ...


  • 【16歲入行拍電影】江嘉敏演床戲 幫緋聞男友拍mv好sexy
  • 4小時前




現年24歲的江嘉敏,6歲開始學鋼琴,12歲就考獲演奏級。此外,她表示也有學其他樂器,有二胡、打鼓。有意做歌手的她,也有跟專業老師學唱歌和跳舞,入行之心堅決。

憑電視劇《親親我好媽》的「學生look」,獲宅男大讚純過蒸餾水,被視為「宅男咪神」。但江嘉敏原來有七年演戲經驗,16歲開始做私影模特兒,同時接拍第一部獨立電影《野犬與貓咪》,當中已經有床戲。16年又領銜主演黃國輝執導的《此情此刻》(The Moment),在戲中與飾演她生父的孫耀威差點發生關係。又有指當時她幫歌手男友曹震豪拍《循序漸愛》MV,一開場便露腿穿黑絲,好sexy。

事實,被大台力捧的她,跟劇中對手傳過緋聞,其中有人夫王浩信,直至今年宣佈跟圈外男友Anthony拍拖,她不避嫌男友是人生導師,令她每日進步。她指Anthony比很多女仔還要體貼細心,例如會特地造焦糖朱古力蛋糕替她慶生日、知道她拍劇捱夜,又會買湯包給她滋潤。」





【獨家|姣溝男友兄弟錄音流出】江嘉敏氹新仔畀50萬開琴行 夾計瞞正印日本偷食 __,江嘉敏,

曾經跟王浩信傳緋的24歲大台小花江嘉敏,向來異性緣強勁。雖然不時跟電競公司高層男朋友Anthony網上放閃,但卻原來同時搭上Anthony的有米生意人 ...




曾經跟王浩信傳緋的24歲大台小花江嘉敏,向來異性緣強勁。

雖然不時跟電競公司高層男朋友Anthony網上放閃,但卻原來同時搭上Anthony的有米生意人兄弟X先生。

本刊收到一批二人的WhatsApp留言及截圖,發現他們相當sweet,江嘉敏更要求X先生每天起床要第一時間向她請安。

她通宵拍劇時,男方透過電話隔空陪伴她。X先生更深情留言:「我死了誰疼你!」

江嘉敏就回覆:「死就一齊!」同一般情侶沒分別。

其實X先生透過Anthony認識江嘉敏,本來當她是阿嫂的。但江嘉敏非常主動,不時搵X先生傾偈,初時X先生頗為避忌,在對話中總會談到Anthony。

江嘉敏撒嬌了得,後來終於打動了他,經常要他送外賣去無綫,找藉口要X先生氹她。

但她好小心,為免被人發現,拍外景從來不讓X先生到場,只會叫他在無綫門外等候。

江嘉敏經常向他呻窮,X先生表示不相信,她就話自己得萬幾蚊人工,連信用卡也沒有,因為她不定時出糧。

她又向X先生投訴,媽咪寧願借錢給朋友,也不給錢她開琴行。

X先生問她開琴行要多少錢?她說開小型的50萬應該可以,之後X先生就話支持她。

他們更想夾計瞞住Anthony,飛去日本偷食。由於X先生生意瓣數多,江嘉敏竟然叫他公司出邀請信,請她助手或化妝師過去扮公幹,明言Anthony不是蠢的,不想被他留難。二人在WhatsApp不停研究,找誰陪江嘉敏去日本,才夠口密,免生枝節。

江嘉敏更要求X先生做足全套,付活動酬勞給她,偷食都計酬勞,世界奇聞呀!

溝仔溝到那麼高調,終於走漏風聲,為了箝住Anthony,近期江嘉敏竟然在ig發文,話有人謠傳她跟Anthony感情出現問題,有人自認是她的新男朋友,話訂了機票酒店陪她散心。

她說跟男朋友關係非常之好,希望不要有人惡言中傷,侮辱她人格喎!

其實……不知誰中傷誰呢?真係突破盲腸喎!


鍾意就快D Share啦!