網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月19日 星期四

張沛樂(Charlotte):【斜孭袋另類用途】張沛樂密實裝束晒巨胸 __,Charlotte,張沛樂,

密實都可以好性感。藝人張沛樂(沙律)除咗有靚樣之外,佢嘅33E索爆美胸都好出名,網紅出身嘅佢不時都會喺社交網派吓福利氹粉絲,呢日佢上載咗張打側身着住T ...


密實都可以好性感。


藝人張沛樂(沙律)除咗有靚樣之外,佢嘅33E索爆美胸都好出名,網紅出身嘅佢不時都會喺社交網派吓福利氹粉絲,呢日佢上載咗張打側身着住Tee嘅相留言話:「這個笑容帶點無奈,又勉強。」雖然沙律咁講,不過大部分網民都錯重點,皆因佢孭住個斜孭袋,條帶就啱啱好勒住胸前中間位,令到強勁嘅上圍有更加凸出嘅視覺效果,唔少網民都留言大讚佢好身材,仲話估唔到一件咁平平無奇嘅Tee,都可以變化出咁搶眼嘅效果。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!