掃呢頁CODE去手機

2019年9月14日 星期六

關智斌:處男紅館騷!「王子」關智斌焗Fans畀反應 __,關智斌,

係囉~呢個演唱會名先有Feel!關智斌(Kenny)處男紅館騷頭場在中秋節上演,三面台全場爆滿,吸引不少藝人歌手捧場,包括溫碧霞夫婦、鄭希怡一家三口、 ...


係囉~呢個演唱會名先有Feel!


關智斌(Kenny)處男紅館騷頭場在中秋節上演,三面台全場爆滿,吸引不少藝人歌手捧場,包括溫碧霞夫婦、鄭希怡一家三口、林奕匡夫婦、吳千語、曾樂彤、李靖筠、胡定欣和王賢誌與伴侶等。


穿上銀色閃爆外套,配闊邊帽出場的Kenny如王子一樣,甫唱《眼紅館》時,全場已High爆一齊大合唱,唱罷完Kenny高呼:「多謝大家!」之後唱完《戀愛最初回》後,Kenny再鞠躬說:「多謝大家!」現場尖叫聲不絕,他抖大氣說:「一定要多謝大家,歡迎大家來到呢度,多謝你哋,唉!我已經好想喊,本來度咗嘅嘢,突然間一遍空白,大家今晚畀最大嘅支持聲我,大家拍手啦,今晚係我處男紅館演唱會,在坐有8,000人見證住,一嚟我就唱咗《眼紅館》,驚唔驚?你哋話我嘅演唱會淨係聽《眼紅館》嘛,我知網上好多人關心我,又幫我演唱會度名,包括《英皇群星伴斌斌演唱會》、《巨基爆斌演唱會》,個斌好似好百搭咁!」


現場有fans叫《相敬如斌演唱會》,Kenny再說:「得啦知啦!我會講呢個名,你哋又話嚟聽我演唱會,其實我自己有好多好歌㗎!我都出過四張大碟㗎!有冠軍歌添㗎,好難得我呢啲偶像派,出過唔錯嘅作品,係唔hit啫!」


之後唱完《再見美惠》之後,他繼續多謝說:「其實今晚我會不停講多謝,因為你哋每一個人帶我上嚟紅館,頭先呢首歌,好多粉絲留言話想聽,都話好多好歌㗎啦,話晒出咗四張大碟。」停頓半秒,見現場冇反應,他即說:「總之我講乜都要畀反應,多謝監製做碟,雖然知我啲歌唔多版稅。呢個係笑位嚟㗎喎!」現場才拍手。接着唱《先知》時,現場播放他由童年至今的相片,包括騷肌相,全場粉絲尖叫四起。


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!