掃呢頁CODE去手機

2019年9月19日 星期四

直播:【fb直播】沈大師預測美國息口去向! __,沈卓盈,沈大師,

美國聯儲局今年第二次減息,不過,港股周四(19日)就好少理,開市升過一下後,就掉頭回落,之後仲愈跌愈深,一度失守20天線(約26,373點),最多跌3 ...




美國聯儲局今年第二次減息,不過,港股周四(19日)就好少理,開市升過一下後,就掉頭回落,之後仲愈跌愈深,一度失守20天線(約26,373點),最多跌382點,低見26,372點;港股20天線支持力有幾大?另外,市場又點樣解讀美國這次減息,而聯儲局主席鮑威爾言論又有冇弦外之音?


美國減息,市場擔心淨息差收窄,金融股下跌,友邦保險(01299)跌逾3%,滙豐控股(00005)及渣打集團(02888)都要偏軟,這個板塊前景有冇隱憂?


手機設備股繼續有資金追捧,當中舜宇光學(02382)即市再創52周高位,瑞聲科技(02018)一度彈超過7%,現價再追入仲有冇水位?


食品股沽壓大,百威亞太(01876)正式招股,不過,蒙牛(02319)、華潤啤酒(00291)等跌幅介乎0.8至約3%,在百威亞太上市前,這批食品股有無機會反彈?


《東網Money 18》搵嚟訊匯證券行政總裁沈振盈大家逐一分析,歡迎網民加入討論及發問!詳情請click入以下連結度睇


1.《on.cc 東網/東方日報》facebook專頁:


2.《東網Money 18》facebook專頁:


------
立即參加「賞您睇」:https://reward.on.cc/theclub/promote/index.html
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!