網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月28日 星期六

阮兒:發《異夢》 阮兒同尹詩沛雨中激咀有Feel __,阮兒,

阮兒在《金宵大廈》的《異夢》單元中孭重飛,有大量激情戲。有份參演無綫熱播劇《金宵大廈》的阮兒,於晚上播出的單元《異夢》有非常大膽的演出,與尹詩沛演女同 ...


阮兒在《金宵大廈》的《異夢》單元中孭重飛,有大量激情戲。


有份參演無綫熱播劇《金宵大廈》的阮兒,於晚上播出的單元《異夢》有非常大膽的演出,與尹詩沛演女同志,之後又被李家聲先姦後自殺,劇情意識大膽又重口味,掀起全集高潮,當中尹詩沛更被人割耳朵,場面血腥。


阮兒坦言這場戲甚有挑戰性︰「呢場戲都拍咗成晚,同時間畀人姦、畀人打、又有死人,一場戲發生咁多事都真係未試過,拍嗰陣都好緊張,自己都好期待播出街會點,之前錄V.O.(旁白)都有事先睇過條片,覺得最後係好Sad,希望觀眾都感受到。」


對於獻出She She螢幕初吻,她說︰「同尹詩沛喺雨中Kiss,第一次同女仔Kiss,得意得嚟又有少少奇怪,咀女仔就好似自己咀自己咁,不過冇想像中咁尷尬,可能我哋邊鍚,隔籬部水車就係咁射水,成個情景都幾浪漫!」而向來飾演「龍婆」的羅蘭亦有份助陣,雖然戲分不多,但她的出現,令部劇更添陰深。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!