掃呢頁CODE去手機

2019年9月1日 星期日

陳偉琪:「細龍太」陳偉琪晒巨胸搶Fo __,陳偉琪,

陳偉琪着婚紗行騷。於《愛.回家之開心速遞》演「細龍太」的陳偉琪(Vicky)與黃芷晴、李旻芳跟未婚夫黃耀英,和「群姐」許思敏與親孫女,為婚紗展行Cat ...


陳偉琪着婚紗行騷。


於《愛.回家之開心速遞》演「細龍太」的陳偉琪(Vicky)與黃芷晴、李旻芳跟未婚夫黃耀英,和「群姐」許思敏與親孫女,為婚紗展行Catwalk騷,其中以Vicky的婚紗最為搶鏡,大晒「胸」器,相當性感!她表示有做足安全措施防走光:「有黐足膠紙,都唔危險,係唔知要行咁長路線,條裙好重。」


問到Vicky將來結婚都會如此性感?她擰頭說:「唔會,咁樣好唔方便。(驚嚇親長輩?)唔會啦,哈哈!但我好鍾意呢個設計Style。」問現時有否拍拖?她撒嬌大呻沒有:「有排都唔會有,未有追求者,心態未到搵對象階段,工作都未搞點。(幾時摵甩『細龍太』?)我都想,個個叫慣我做『太』,人哋以為我結咗婚。」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!