網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月10日 星期二

李旻芳:未婚夫着老西 李旻芳孖辮村姑Look收大禮 __,李旻芳,

真係好大對比。將於11月5日舉行婚禮的《東張西望》主持李旻芳,近日於娘家舉行過大禮儀式,準新郎黃耀英西裝打扮英氣現身,惟旻芳卻反傳統,紮起孖辮以闊身衫 ...


真係好大對比。


將於11月5日舉行婚禮的《東張西望》主持李旻芳,近日於娘家舉行過大禮儀式,準新郎黃耀英西裝打扮英氣現身,惟旻芳卻反傳統,紮起孖辮以闊身衫配眼鏡上陣,可謂雙映成趣。


期間黃耀英更發表感言,指與旻芳情投意合,感激其家人允許這件婚事,絕對是一生榮幸。
帶同大量嫁女餅、海味、紅酒及一堆金器的黃耀英,還特別為旻芳打造后冠,問到此舉是否視太太為皇后?他即肉麻地說:「佢係Miss Universe,因為佢嘅美麗好似宇宙一樣,不斷咁放大緊同有壓到性嘅。」旻芳被問到為何打扮如此特別,她即撒嬌指是老公構思:「佢話自己係城市人,所以揀着西裝,我就要相反特別啲,咁我屋企比較舊派,最後就想我咁樣打扮,幾得意呀!(買個金后冠畀你咁特別?)佢話條裙褂本身嘅圖案都好靚,唔想畀頸鏈遮住,所以就揀咗呢件頭飾畀我囉!」


談到婚禮籌備如何?旻芳透露基本上已準備好,僅結婚場地的裝飾尚未確定:「我哋訂咗一堆法國護膚品做回禮,諗住自己貼番婚禮貼士同書籤上去,依家都未開始整,所以屋企擺住好多紙皮箱等拆。」


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!