掃呢頁CODE去手機

2019年9月19日 星期四

黃智雯:孖趙希洛粉紅色姊妹!黃智雯狂Loop法國床照 __,趙希洛,黃智雯,

黃智雯趙希洛早前一齊到法國進修演技。藝人黃智雯(Mandy)同趙希洛向來係好姊妹,早前佢哋仲一齊去咗法國上戲劇課程,相信此行令佢哋好難忘。呢日Mand ...


黃智雯趙希洛早前一齊到法國進修演技。


藝人黃智雯(Mandy)同趙希洛向來係好姊妹,早前佢哋仲一齊去咗法國上戲劇課程,相信此行令佢哋好難忘。呢日Mandy喺網上甫出同希洛喺法國嘅舊照,見兩個着上粉紅色姊妹裝上陣,坐喺床上擺出多個趣怪表情,睇相都知佢哋幾咁開心。難怪Mandy指呢啲相成為佢嘅心靈雞湯:「當我心情麻麻,以前我會用薯片治療法,宜(依)家我會loop下個album,搵下d(啲)靈感同Pleasure,thanks my summer fling。」希洛仲話:「以前你會自己一個人食薯片,(依)而家我會坐喺你隔離(籬)陪你一齊食薯片食到我肥Fat晒 ,你就好啦,食極都唔肥,痛在你心, 肥在我身。」好姊妹就係無論喺你咩情況下,都會陪伴同支持你。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!