掃呢頁CODE去手機

2019年9月4日 星期三

「M Club」陳嘉寶 糖妹變晒拉鏈嘴 __,糖妹,陳嘉寶,

陳嘉寶
「MClub」陳嘉寶糖妹變晒拉鏈嘴準新娘王敏奕(Venus)因拍無綫劇《女人俱樂部》而與陳瀅、陳嘉寶、糖妹、賴慰玲及吳嘉熙等成為少女版「MClub」成 ...


「M Club」陳嘉寶 糖妹變晒拉鏈嘴

準新娘王敏奕(Venus)因拍無綫劇《女人俱樂部》而與陳瀅、陳嘉寶、糖妹、賴慰玲及吳嘉熙等成為少女版「M Club」成員,對於其婚訊,眾閨蜜似乎夾晒口供,齊齊封嘴。昨日陳嘉寶出席好友許芷熒的婚禮時,被問到Venus將於日本出嫁,她說:「冇聽過,就算係真都好正常。(你好似唔知佢近況咁?)因為各有各忙,都兩個月冇見,成班姊妹可能分批見面。(冇請你會唔會嬲?)唔會!開心嘢嚟,近排我好忙,呢個星期都飲咗兩餐,但唔關Venus事。」

至於歌手糖妹與閨蜜Venus不時相約行街食飯,早前才被本報捕獲結伴去逛超市,二人雞啄唔斷,對於Venus與曾國祥選於日本秘婚,前晚糖妹被問到時說:「我唔知道喎,冇聽過。(你會唔會飛過去日本?)我要拍攝無綫嘅飲食節目,今日仲要開工呀!」

糖妹
  • 糖妹





鍾意就快D Share啦!