掃呢頁CODE去手機

2019年9月9日 星期一

范瑋琪:難頂網民圍攻 范瑋琪刪除撐失婚梁靜茹Po __,梁靜茹,范瑋琪,

禍從口出!歌手梁靜茹尋日宣布同結婚9年嘅老公趙元同(Tony)已簽字離婚,其實呢個消息之前都傳過,雖然當時佢哋否認,但係好姊妹范瑋琪透過經理人表示:「 ...


禍從口出!


歌手梁靜茹尋日宣布同結婚9年嘅老公趙元同(Tony)已簽字離婚,其實呢個消息之前都傳過,雖然當時佢哋否認,但係好姊妹范瑋琪透過經理人表示:「這麼好的朋友,隱隱約約有聽說」搞到離婚事件愈嚟愈複雜,唔少網民鬧范瑋琪多嘴,做得好姊妹呢啲事就更加應該低調處理,默默支持先至係最好選擇,結果范瑋琪就得到一個「大嘴巴」嘅罪名。


喺梁靜茹宣布離婚之後,范瑋琪喺微博發文話:「我從來不是大嘴巴!保護!永遠……保護你,守護你,陪伴你 ~愛你。」明顯係回應「大嘴巴」事件希望洗脫罪名,不過網民似乎唔太認同佢嘅講法,留言反問:「你咁樣都唔算係大嘴巴?」仲有人話佢根本喺度刷存在感,唔知係咪太多負評留言,范瑋琪隔咗冇耐就刪咗呢個Po。唔少網民轉陣地去佢嘅其他社交網留言,繼續追擊除咗笑佢係「先知」之外,仲用暗諷方式留言話:「范范加油我們愛你,要相信你的嘴巴是最大的哦!」睇嚟范瑋琪想洗甩呢個罪名都唔係易事。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!