網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月16日 星期一

蔡依林:公主病發作?蔡依林Shopping行到攰要人孭 __,蔡依林,

玩吓啫!啱啱踏入39歲嘅台灣天后蔡依林(Jolin)趁放假,同親友去咗泰國慶祝生日,除咗Party之外,佢仲把握機會做一樣平時冇乜機會做嘅嘢,就係唔戴 ...


玩吓啫!


啱啱踏入39歲嘅台灣天后蔡依林(Jolin)趁放假,同親友去咗泰國慶祝生日,除咗Party之外,佢仲把握機會做一樣平時冇乜機會做嘅嘢,就係唔戴黑超加口罩自由自在行吓商場,佢仲拍片擺上網同大家分享,見佢話行到攰唔願郁,就由同行疑似家姐蔡旻紋拉住佢喺商場到滑行,之後佢仲跳上家姐個背部要人孭住Shopping,Jolin都忍唔住搞笑話:「公主病又犯了!」見到佢哋兩姐妹玩得咁埋,唔少網民都話好羨慕佢哋家人之間可以咁好感情。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!