掃呢頁CODE去手機

2019年9月10日 星期二

鄧麗欣:Sweet!鄧麗欣愛為王子買衫 __,鄧麗欣,

戀愛中嘅女人係唔同啲~藝人鄧麗欣(Stephy)近日獲邀出席紐約時裝周,Stephy身穿一襲白色套裝現身3.1PhillipLim春夏舞台,一舉一動散 ...


戀愛中嘅女人係唔同啲~


藝人鄧麗欣(Stephy)近日獲邀出席紐約時裝周,Stephy身穿一襲白色套裝現身3.1 Phillip Lim春夏舞台,一舉一動散發率性的女人味。Stephy作為紐約時裝周「新鮮人」坦言開騷前心情興奮,她說:「去年曾經參加米蘭時裝周,紐約時裝周就係我第一次,所以很期待場布置同氛圍,應該同米蘭、巴黎很不一樣。」


身材均衡的Stephy自爆出發前刻意keep fit,務求以最佳狀態穿上新裝示人,愛美果然是女人的天性。去年曾與男友王子情侶檔現身巴黎時裝周的Stephy透露平日也會和男友行街買衫,她說:「我哋會互相給予意見,偶爾一個人逛街,見到好睇衣服就會買給對方。」講到着衫打扮,Stephy笑指年輕時也交了不少「學費」,她說:「試過上台表演前先發現唔記得帶高踭鞋,結果上半身是飄逸嘅one piece裙,下半身係當時流行嘅板仔波鞋,哈哈。」


現在Stephy自有一套穿衣哲學,平日以純色、線條明顯的衣服示人,身上太多重點,反而令人花多眼亂。Stephy又偏好有個性的衣服,以凸顯其剛柔並重的一面。




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!