掃呢頁CODE去手機

2019年9月13日 星期五

林欣彤:林欣彤Tyrese分手?「舊鞋」難甩身 __,林欣彤,

究竟林欣彤同Tyrese咩關係呢?有「小巨肺」之稱的歌手林欣彤(Mag),去年被指介入組合天堂鳥成員Tyrese(歐喬鋒)與前華姐冠軍余思霆的戀情,不 ...


究竟林欣彤同Tyrese咩關係呢?


有「小巨肺」之稱的歌手林欣彤(Mag),去年被指介入組合天堂鳥成員Tyrese(歐喬鋒)與前華姐冠軍余思霆的戀情,不時被拍得出雙入對,住元朗的Tyrese更老遠跑到Mag現居的大埔做健身,惟兩人一直堅稱只是好朋友。最近有消息指Tyrese突然「變冷」,雙方甚少見面,Mag平日只好相約同性朋友解悶,並將Tyrese降呢為普通朋友。


搵姊妹行街攝時間


寄情工作的Mag日前腳踏四吋高踭鞋出席活動,之後坐公司車去沙田會合兩個女友人,落車時已戴上口罩及換上一對殘爆平底鞋。三人先到附近餐廳醫肚,再轉乘東鐵往尖沙咀繼續行街。Mag似乎下定決心丟棄「舊鞋」,甫進店就不停左揀右揀,但試上腳後沒有一對合心意,難怪有點不開心,最終買了幾件新衫補數。


直認少見面


Tyrese受訪時承認與Mag近來少了見面:「我工作好忙,有時大家會喺拳館見到。(係咪分咗手?)由頭到尾都冇一齊過,一直都係朋友。」再問到是否Mag有新戀情?他淡然說:「冇嘢可以答。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!