網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月19日 星期六

黃翠如:10年之約!黃翠如作家上身 洪永城感激老死 __,洪永城,黃翠如,

友誼萬歲!!!藝人洪永城(Tony)與黃翠如相隔五年後,合體拍攝旅遊節目《出走澳洲》。話咁快尋晚已經播出最後一集,好多網民都大感不捨,而翠如就突然感性 ...


友誼萬歲!!!


藝人洪永城(Tony)與黃翠如相隔五年後,合體拍攝旅遊節目《出走澳洲》。話咁快尋晚已經播出最後一集,好多網民都大感不捨,而翠如就突然感性地喺社交網上載一張兩人嘅舊合照,當時兩人一臉青澀,佢發長文話:「有一年,我們不為工作,出走旅遊。我們為那次旅遊定了一個目標,Let’s Get Lost。整個旅程見車就坐,見野(嘢)就玩,還定下了一個賺到一百萬就請對方去旅行的約定。過去了過去,現在活現在,未來測未來。這次出走澳洲,是我隔了兩年再有幕前演出。我問🐻,我們過這10年,好像沒什(甚)麼成就,是失敗嗎?🐻說,人生還未完,還有得繼續。🐠說,再來一個目標,Let’s Get Lost,Again。我們,是友誼,是見證。未來,我要見證你更好,未來,你要見證我更好。」


Tony見拍檔作家上身,亦留言回禮:「最後一集喇,原本諗住唔多講,點知對面條魚女作家上身咁,點都要講一句啦。感謝你,我的伴。見證你更好! 」不少網民都希望佢哋10年後再拍《出走》系列呀!


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!