掃呢頁CODE去手機

2019年10月7日 星期一

張栢芝:預祝細仔1歲生日 栢芝日日蒲遊樂場 __,張栢芝,

一拖三去旅行真係唔容易呀!藝人張栢芝去年11月秘密誕下第三子張禮承(Marcus),話咁快Marcus就已經一歲喇,栢芝上載一張推住BB車嘅相,而相中 ...


一拖三去旅行真係唔容易呀!


藝人張栢芝去年11月秘密誕下第三子張禮承(Marcus),話咁快Marcus就已經一歲喇,栢芝上載一張推住BB車嘅相,而相中見到好多日文招牌,估計佢身在日本,不過仍然未見Marcus生父,栢芝留言寫道:「非常感恩11月是他的生日,剛好10月哥哥學校放假,可以和他提前慶祝生日,一歲了時間過得真快,沒想到他那麼喜歡去旅行,看到你每一天在遊樂場那麼開心,當媽媽的感覺實在說不出來!一歲快樂健康成長」睇嚟今次日本之旅,大仔Lucas和Quintus都有份去。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!