網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月16日 星期三

【爆相爆片】莊靜而退隱20年樸素現身 着爛牛排隊搭小巴 __,爆相爆片,

讀者提供圖片
逃離娛樂圈20年的莊靜而,當年在電影《山狗》一幕濕身鏡頭,迷倒不少男士,其後轉戰電視圈成為花旦,代表作有《IQ成熟時》、《香城浪子》等,97年退隱後移 ...


逃離娛樂圈20年的莊靜而,當年在電影《山狗》一幕濕身鏡頭,迷倒不少男士,其後轉戰電視圈成為花旦,代表作有《IQ成熟時》、《香城浪子》等,97年退隱後移居加拿大相夫教女,近年回流香港。久未露面的莊靜而日前現身中環,今年將「登六」的她被讀者鍾太捕獲,勾起80年代電視撈飯的回憶。



當日下午約2時,莊靜而和女友人在中環排隊等小巴前往瑪麗醫院,鍾太接受《蘋果》電話訪問表示:「我喺中環排小巴,見到莊靜而同女性朋友有傾有講,當時差唔多有100人排隊,我都排咗6架車先上到,不過啲車好密,所以排得好快,因為大家排U字型關係,可以面對面見到佢。」



從鍾太提供的相片,當年青春玉女的莊靜而,今年12月將踏入60歲,素顏的她洗去星味,着穿窿牛仔褲打扮樸素,一頭短髮好清爽,臉上雖然有歲月的痕跡,但一對大眼睛好易認,鍾太說:「因為我細個睇佢電視大,例如《IQ成熟時》,肯定冇認錯人,我聽到佢講嘢,但聽唔到內容,好嘈,但聽到佢把聲,斯斯文文,細細聲講嘢,個樣好精神。」



97年,莊靜而為亞視拍完最後一部電視劇《天長地久》後退出娛樂圈,並移居加拿大溫哥華,專心照顧丈夫和女兒外,更協助丈夫打理汽車維修生意,6年前一家三口現身銅鑼灣,才知她和家人已回流香港。



-----------------------------



-----------------------------



讀者提供圖片 莊靜而退出娛樂圈後久未露面(讀者提供圖片) 莊靜而退出娛樂圈後久未露面(讀者提供圖片)
洗盡鉛華的莊靜而今年「登六」(讀者提供圖片)

洗盡鉛華的莊靜而今年「登六」(讀者提供圖片)
拍《香城浪子》大受歡迎(資料圖片)

拍《香城浪子》大受歡迎(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!