掃呢頁CODE去手機

2019年10月6日 星期日

胡美貽:拋胸選美致分手 胡美貽自揭暴脹22磅之謎 __,胡美貽,選美,

胡美貽嘅身形真係冇得輸!「3日2夜咪神」胡美貽(Nicole)擁有34E導彈,每次泳裝上陣定必搶盡「峰」頭。兩年前她隻身來港參選港姐,並於泳裝環節令人 ...


胡美貽嘅身形真係冇得輸!


「3日2夜咪神」胡美貽(Nicole)擁有34E導彈,每次泳裝上陣定必搶盡「峰」頭。兩年前她隻身來港參選港姐,並於泳裝環節令人留下深刻印象,沒料當時與拍拖6年的男友因此吵大鑊,最後更成為分手導火線!


落選陷低潮


現年25歲的Nicole,兩年前於母親鼓勵下,不理父親反對,以玩票性質來港參選港姐。雖然最後落選,但仍選擇留低發展娛樂事業,她說:「媽咪話趁後生去做啲唔係自己做開嘅嘢,我咪畀幾年時間自己去衝囉!同埋依家又冇拖拍,寄情工作。」原來Nicole於參選期間正值與男友冷戰期,而她以泳裝示人更令男友怒氣沖沖:「佢覺得會畀人睇蝕,都嗌咗好多次交,最後都係要分手,到落選之後我有一段時間低潮期,放棄自己暴飲暴食,又飲酒食甜嘢,一下子就肥咗22磅,真係慘不忍睹。」


做朋友媒人


幸而該段黑暗日子,隨住朋友告知前度結婚而結束,她說:「聽完真係叮咗一聲,因為之前都諗過想復合,但知道唔Work,所以就重新振作減肥。(咁依家有冇人追?)都有,但我男仔頭,約會完之後反而介紹畀朋友識,都成功撮合幾對情侶,做咗媒人婆。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!